Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Dark Legions Forum Index -> Přihlášky
View previous topic :: View next topic  
VittoriaX
Guild Master

Send private message
Reply with quote

re: Ragging - holy paladin [PŘIJAT]

0

Holadina potřebujeme jako sůl. Takže za mě také PRO. Napiš si in-game o inv buď na Vittoria, Veryoriginal, nebo Painseeker.

VeryOriginal
Officer

Send private message
Reply with quote

0

Za me jako officera proti prijeti nic nemam.

Painseeker
Officer

Send private message
Reply with quote

re: Painseeker

0

Za mna ako officera som za kazhedo rozumneho holy paladina :)

_Ragging_
Guest

Reply with quote

0

Nick: Ragging

Armory: https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/drakthul/ragging

Profese: Ench + Alch

Info o mně:

Jemnuji se Michal, je mi 25, bydlím v Plzni a studuji vysokou školu. WoW hraji už poměrně dlouho, na offi jsem přišel v době spuštění ICC, předtím jsem hrál už nějakou dobu na freečku.

PC:

Před rokem jsem si dával dohromady nový PC, takže na něm wow jede bez problémů. Je tam GeForce 1060ka 3 GB, Intel i5 šestá generace, SSD, 16 GB RAM. Internet mám od UPC přes optický vlákno (100mb), takž se stabilitou není žádný problém. Ts samozřejmě mám, a spoustu jiných komunikačních programů, mikrofon používám aktivně, protože bez toho by wow nebyla taková zábava.

Zkušenosti:

Kdybych tu měl shrnout všechny raidy, kterýma jsem si prošel, byli bychom tu asi dlouho, tak vezmu jen ty z Legionu.

EN: full mythic clear před spuštěním NH (guilda Blood Shadows)

ToV: kill mythic Odyna, pár pokusů na Garmovi, popravdě mě ani zbytek guildy ten raid nijak neuchvátil (Blood Shadows)

NH: skončili jsme na killu mythic Elisande, potom vyšlo ToS (guilda Wicked)

ToS: dával jsem si prázdninovou pauzu, takže ToS jsem vůbec neprogresoval, mám sice něco zabitýho na heroic a normal, ale to jen z nudy s pugem

Docházka: